Wednesday, June 17, 2009

The Make Pam Fat Programme Is Going Swell

Plenty of pun intended for that one. Haha.


Finished the first batch of my regular protein mix yesterday so I'll be trying a new one today. This new one's actually sponsored by Mel0dramatic in aid of the Make Pam Fat programme. (THANK YOU!) It's from Universal Nutrition and from what I gather, it's called UniSyn™ MRP2. (It should be available at EGO Nutritions. They've got an outlet at The Curve.)


Ok. Tech talk time.


UniSyn™ MRP2 and is the complete performance shake that promotes daily fitness with 6 sources of protein, a good dose of 25 key nutrients, and no fructose/sucrose. The starter kit comes with a free MixBoy (FYI, that's what they call a shaker) and 7 packets, in 3 flavours – Creamy Vanilla (75g/packet), Rich Chocolate (79g/packet) and Strawberry (76g/packet).


It's supposed to work as a meal replacement powder but... I'm just going to ignore that part. Haha. I can't imagine drinking flavoured water and calling it a meal. =p (Eh, I from Penang lah, hello.) I just hope I don't look like a beached whale by the end of the week. (Gah! Instant weight gain is the stretch mark haven!)


Anyhoo, I'm grabbing Strawberry first cos that'll probably be the one I'll like least. I don't take to funky tastes well and this one looks pretty funky to me so... wish me luck! Will update with how it goes after.

26 comments :

Mel0dramatic said...

hahaha... I wasn't thinking of making you fat! If anything, you should be toned and fit like a Baywatch babe. Hahaha

zecount said...

the making of Pam Anderson (malaysia version) ??? hmmmmm :0)

pamsong said...

ATTN: Mel0dramatic
– Haha. Not easy! Unless we go Skytrax every weekend! Haha.


ATTN: zecount
– Hahahaha. Fat chance (=p) of that happening lah. I'm building meat... not a rack. Haha.

Spectre said...

U want to be fit ? no need lah u look ok the way u are? *unless u have nasi lemak every wee morning*

BenYong said...

Fat!? Oi! Why all wanna sabo me wan!!!?

pamsong said...

ATTN: Spectre
– Hahaha. I'm not very fit lor. I think if you make me run 1km also I die already. Haha.

pamsong said...

ATTN: BenYong
– Oi! This is about me! Not you! ME!

Narcissistic sial.

pamsong said...

ATTN: Spectre
– Eh, but come to think of it right... I'm actually not that out of shape. Remember the LUMIX competition that I had to run around Pyramid? I finished first in terms of time also. And I almost killed my mentor who had to run with me. Haha.

BenYong said...

@pamsong:
okayboss

zecount said...

well that one is "enhanced" one mah ;p

pamsong said...

ATTN: BenYong
– Gwai.


ATTN: zecount
– Haha. Aided, eh? Well, the aids do make her look smaller waisted actually.

Jan said...

Whoa~~~ i can imagine a beautiful and sexy pam xD
Although you are already so now =p

zecount said...

u really want racks those size meh??? i mean yes certainly gonna catch A LOT of attention but ..... hmmm ... at the moment can't really think of any negative things la

pamsong said...

ATTN: Jan
- Haha. What if this makes me fat and not sexy? Hahaha. Gone case.

pamsong said...

ATTN: zecount
– Haha. No, I don't. They look... heavy. And they'd probably get in the way of everything.

Jan said...

LOL~ it makes me confident about you becoming sexy and beautiful because it is suscribed my mel0dramatic lorh~ hehe

He said that you will become a toned and fit baywatch babe~~

*sexy and seductive*
=P

pamsong said...

ATTN: Jan
– Your Mel0dramatic subscribed to what?! Haha. And this kind of thing cannot say wan lor. Everybody's body different ma. If I wanna be toned and fit, and sexy and seductive, I'll need more than protein powders from Mel0dramatic. I need specialised training, too! HAHA.

Resurrected said...

Hmm, I think you need to exercise too with it.

pamsong said...

ATTN: Resurrected
– Yeah. Haih. I need a programme for that, too. Haha.

Jan said...

ooh!! TYPO!!! jeeezz...
i meant by*

Train train train then~~ lol

Resurrected said...

Join a gym and get a personal trainer....

pamsong said...

ATTN: Jan
– Hahaha. Yeah, I figured.

Train? Not so easy lah. Unless I can train at like... 4AM then ok lah. Haha.


ATTN: Resurrected
– No way! I'd rather spend that money on more food! Hahahahahhaha.

Jan said...

ARGH!!! i noticed a new typo!! it should be prescribed! damn my engrish~~

Yea loh, poor you always work till so super duper late.. yikes~~

Get a personal assisstant or some internship student to help you out??

pamsong said...

ATTN: Jan
– Haha. Gone. You even worse than me. I thought I sleep less than you but looks like your mind is more spaced out than me. Haha.

I got no money to pay PA to help me out. =p

Jan said...

Nolarrr.. i sleep more than you =X
I have been lazy this week lol..

Btw orh, i tell you i found this really amazing stationery shop that sells handicraft stuffs there too, and it's pretty cheap..
Cziplee at bangsar...

The webpage is cziplee.com i think
pretty interesting.

btw you found yr wax seal yet? xD

yapthomas said...

What happened to Ensure? :P

Post a Comment

I've had my say. Now, you get yours. =)